Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de desembre 16, 2010

Carta als Reis a Chain Reaction Cycles.

Aquesta era al meva llista de productes per poder veure un cop a Chain Reaction Cycles:


De quatre referències que vaig demanar de veure de la 1ª imatge, totes les vaig poder disposar, resultat de cobertura: 100%.


De les tres referències que vaig demanar de la 2ª imatge, les tres les vaig poder veure, resultat de cobertura: 100%.


De les cinc referències que vaig demanar de la 3ª imatge, les cinc les vaig poder veure, resultat de cobertura:100%.


De quatre referències que vaig demanar de la 4ª imatge, les quatre les vaig poder veure, resultat de cobertura: 100%.


De les cinc referències de la 5ª imatge, les cinc les vaig poder veure, resultat de cobertura: 100%.


De les tres referències de la 6ª imatge, les tres les vaig poder veure, resultat de cobertura: 100%.

Per cert un detall que per a les botigues de casa no és mai important, de tota la llista seleccionada, de totes les referències demanades, però de totes el grau de cobertura d'estoc és fàcil de recordar i senzill, 100%.

Totes i cada una de les referències les vaig poder tenir a la ma, també vull esmentar que per l'endarreriment de prop de 24 hores del vol a Ireland,  per exemple el quadre Cove no el vaig demanar.

Cal pensar que l'arribada a Chain va ser a les onze tocades del matí i la sortida a les set tocades de la tarda crec recordar, amb aturada a l'hora de dinar a la seva cantina, entre la plantilla de l'empresa.


El darrer detall, aquestes llistes les volia enviar a Chain Reaction per agilitzar la selecció, no va poder ser, és a dir Chain Reaction no tenia ni idea que quines referències aniríem a veure, ni models ni talles, res de res.

Com tampoc Chain Reaction no tenia ni idea de que fora de la visita, aniríem a fer un test de cobertura real a la seva tenda, dic real, perquè fruit de que la cobertura va ser del 100% no únicament d'aquestes referències si no també d'un segon grup, d'un tercer grup i d'un quart, aquest darrer,  improvitzat, això va generar una compra real per part nostra.

No oblidem que el motiu d'anar a la botiga de Chain Reaction Cycles a  Irlanda, va ser el pèssim servei rebut a les dues botigues més importants de Barcelona, les que en diuen de referència, les anti-Chain.

Per cert, la cobertura de la primera botiga d'Assos de Barcelona, va ser del 20%.

De la segona botiga de Barcelona, com a Chain però per motius totalment oposats  encara no he posat la crònica i valorant estic sobre si és o no interessant fer-ho.

MTB, MTB, MTB.

Properament posaré la crònica de la visita a Chain Reaction Cycles, però en primer terme la vull madurar, amb imatges i dades com les que us exposo.

10 comentaris:

  1. Just waiting for the rest of the info, Marcal, all what I can read so far is just impressive, but I was guessing this......waiting for the rest !!!!

    ResponElimina
  2. Pensant tot just el títol de la crònica de Chain Reaction Cycles.

    Posem nom i cognoms a cada establiment o deixem que respirin les botigues de Barcelona una mica i que siguin elles les que hagin de fer la feina de millorar a partir de les seves pròpies conclusions? o posem un "vs" comparatiu de les tres empreses, sagnant per a les dues botigues de Barcelona?

    Posem els resultats de servei de les de Barcelona al detall o ho deixem i únicament fem un anàlisis de la visita a Chain Reaction?

    Però a EEUU si un article comparatiu tipus "vs" no es compara amb noms i cognoms, amb dades de detall de tots no és un article de nivell i tenim lectors de EEUU, des de Nova York a California passant per Mèxic i el Canada, així que Xavi Paricio què fem?

    Crònica únicament de la visita a Chain Reaction des del punt de vista de servei pur i dur al client o hi sumem un anàlisi detallat més acurat amb una visió empresarial.

    Aquest darrer anàlisi em costa de decidir de si l'he de posar al Blog pel fet de que no vull afavorir en cap cas a la competència directa o indirecta de Chain Reaction Cycles i de ben segur que aquestes botigues que no estan pels clients, sí que hi són a aquest espai fent punta al llapis per prendre nota del com i el perquè de Chain Reaction Cycles, per treure profit de cada gota d'informació, discutible aquesta manera de fer, però normal entre taurons.

    De les dues una està ara mateix més que interessada amb obrir el canal de la venda per internet i per tant interessada amb aquest article al Blog.

    Xavi Paricio què hem de fer?

    ResponElimina
  3. Que fem?

    Crec que la resposta es clara, el nostre blog es aixo, l'espai on nosaltres expliquem les nostres experiencies, subjectives, malgrat les intentem objectivitzar.

    La visita a Chain mereix uns quants articles "individuals", pero sota el punt de vista de usuari final que hem de tenir, en cap cas sota un punt de vista profesional, organitzacional, doncs com dius donem una informacio que no ens correspon, i que pot ser molt valuosa.

    Comparar Chain vs Barcelona.....segur que si, mes ben dit, per que no? es el nostre blog, i donem la nostra opinio, no som cap revista amb "lligams" que feudalitzen les relacions. Jo ho tinc clar, si hi ha d'haver comparativa ha de ser clara, amb nom i cognoms.

    EL blog creix a mida que creixem nosaltres, pero jo no vull perdre pel cami l'esperit de quan el varem crear.....dir el que volem, sobre el que ens agrada, amb respecte, pero amb objectivitat.....i si la objectivitat porta a dir que a Barcelona queda molt cami per fer....doncs es el que hem de dir.

    Desde SC, un genet que fa temps te clar que el servei "que ens donen al nostre pais petit" esta molt lluny de la resta del planeta, a vegades ens mirem tant el melic, ens creiem tant bons, que ens oblidem del mes important quan un te un negoci.....el Rei es el Client !!!!

    ResponElimina
  4. Marçal como tu sabes en mi casa somos castellanos parlantes, y siempre he oído decir "Las cosas claras y el chocolate espeso" pues eso en Català, en English o en Castellano las cosas por su nombre, todos tenemos derecho a saber donde podemos ser atendidos bien y donde no tenemos que perder el tiempo, al igual que ha pasado a lo largo de más de una década tu probando material de bikes y otros pocos sabiendo que teníamos que poner en nuestras bikes.
    Yo con el tema de la garantía de mi bike puse los nombres de los establecimientos implicados y personas implicadas desde el primer momento, todo salió bien, ellos quedaron bien, y si no hubiera salido ... Tendrían la foto hecha.
    Faltaría más que en la casa más grande del mundo, que es la nuestra no podamos decir a las cosas por su nombre . Somos unos privilegiados en cada habitación se habla un idioma, y ademas todos se entienden.

    ResponElimina
  5. Comparto al 100% vuestras opiniones.

    Finales del 2010 es un año distinto, muy distinto.

    La crònica serà Tomàs Domingo vs Probike vs Chain Reaction Cycles.

    L'analisi serà com a consumidor, com a client, perquè d'aquestes tres botigues en som clients, millor dit, de les dues de Barcelona érem clients, de Chain en som clients.

    Per tant no aportaré ni una sola idea, ni un sol aclariment de què han de fer, si no únicament la realitat de cada establiment pel que fa al servei pur i dur al client.

    Crec que és el que ha de ser, mtb, mtb, mtb.

    ResponElimina
  6. Marcal, totalment d'acord amb tu, es el que ha de ser.

    Miki, yo aunque no lo parezca tambien soy castellanoparlante, me encanta tu entrada, y mucho, me gusta tu idea de que en cada habitacion de la casa hablamos un idioma diferente pero todos nos entendemos !!!!

    MTB, MTB. MTB

    ResponElimina
  7. Xavi Paricio estic fent la crònica, no és breu certament, hi sóc posat des de les cinc de la tarda.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  8. Per un problema de l'Air perseverant, que es posa a pensar entre pas i pas he perdut tot el texte, així de fàcil, així de senzill.

    Bé, no serà com tornar-ho a fer de nou, però tampoc serà d'ara per ara, renoi, renoi, renoi.

    Serà que havia de ser, oi que sí?

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  9. Són les dues de la matinada, Xavi tens la crònica a punt per fer la traducció, únicament la pots fer tu i en Josep, dos especialistes de l'entorn productiu.

    Tu més, pel fet de ser més de planta, així que la joia ara la tens tu.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  10. OMG, que ric que és aquest moment del Blog, ara passats els anys no hi ha aquest punt de vista, no sé si són moments millors, són a on ens ha portat el pas dels anys.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina